Friday, May 20, 2011

orang jolok sebab nak diet tapi bukan aku

Hari ini, aku makan nasi then what happened? ada benda tersangkut dekat tekak. Ya tuhan time tu rasa perit sakit menangis air mata tak berhenti separuh nyawa melayang. Bukan tulang tapi benda apa entah. Besi kot, dalam nasi ada besi? Macam mana orang tu jual nasi?

Orang jolok tekak sebab nak diet, tapi aku jolok tekak nak keluarkan benda tu. Ya tuhan mengucap panjang sebab sakit sangat. Tak sempat pergi klinik benda tu dah masuk perut kot. Abah cakap kalau tersangkut dekat usus perut bahaya dan boleh berkarat. Dah menangis tak terkata. Wa tak malulah nangis depan abah. Tapi minta-mintalah benda tu keluar sekali dengan tahi. Subhanallah.

8 comments:

BG said...

Poor u..
cam mana leh tersekat..
lehh saman kedai makan tue.. hahah

Anonymous said...

wowh. better pg check-up nadz.

Wan Suhail said...

aku suka jolok. jolok. jolok. jolok

jolok buah cempedak diluar pagar

ceritaku MEMORIKU said...

BG

ingat nak saman
tapi tak pelah
mungkin dorang pon tak tahu
-na'dz

ceritaku MEMORIKU said...

Syeza Jamal @ Philocoly

takut nak pergi buat ckeck up
hehe
-na'dz

ceritaku MEMORIKU said...

Wan Suhail

haha
jolok buah cempedak ke?
-na'dz

Afiq Bukhari said...

soh big bro tumbuk perut tu, ;p

ceritaku MEMORIKU said...

Afiq Bukhari

agak-agak aku masuk sepital
sebab telan besi or penangan penumbuk tu?
-na'dz