Thursday, September 29, 2011

satu cerita

aku tak ada mood, lain kali kita mesej
sender:
trish
+0123456789

"dah kenapa aku nak menangis dia mesej macam tu? dia kawan kau je kot."


Pertemuan untuk kali pertama, indah ceritanya.

"aku tak pernah bermimpi untuk jadikan kau orang paling istimewa dalam hidup aku." bilang Trish.
"kau merepek apa ni?." Terkejut Tria.


Itu kisah dua tahun lalu, kisah hari ini pula.

"aku rindu bau kau, suara kau tapi semua itu aku dah tak akan rasa sampai bila-bila." Bau isterinya masih wangi di sanubarinya, tuhan lebih sayangkan dia, abang rindu isteri abang, Tria.

3 comments:

cik chopu said...

ohhh. syahdu

Syiela O-lala said...

Wahh :DD

ceritaku MEMORIKU said...

cik chopu
dah bosan macam nilah
mengarut.hehe

Syiela O-lala
hehe

-na'dz