Sunday, January 2, 2011

satu hari bulan satu 2011 aku sah jadi bini orang



01012011 - Akhirnya akad nikah yang dilafazkan berjalan dengan lancar. Saya sah jadi bini orang (tipu semua ni) hiperbola semata-mata. Back to our topik. Ceritanya begini. Aku pergi family day mak aku. So macam-macamlah jadinya.

Ada ingat aku dengan abang aku ni suami isteri dan pasangan kekasih. Ada sampai ingat aku ni adik mak aku dan kawen muda. Ya tuhan sungguh rasa macam aku layak kawen ja. Muka dah layak jadi bini kaa. Matured ah nie. Ish meremang bulu roma.

Haa. Dah masuk tahun baru. Azam pon baru kan. Cerita lama? Macam angin sahaja.
* gambar sebelum dan ketika family day. Yang lain ada dalam FB.

2 comments:

fazika puspa said...

selamat pengantin baru!!! hehehe

ceritaku MEMORIKU said...

cik faz

haha
hang nganjeng apa
muda ag
tak layak jadi bini lagi
-na'dz