Monday, April 12, 2010

warming is apa?


Apabila Nadz sudah menaip memulakan hikayat cerita kalah karangan STPM. tengok awal-awal dah mula merepek sebab tadi baru je makan kerepak. Yelah tu. Sudah jarang nak update blog yelah dah tak tahu nak update apa. Kadang-kadang selalu update pun bosan kan. Cerita kita bukannya semua orang nak baca. Just view link blog then berlalu begitu sahaja.

Semalam? hari yang begitu tragis. Saja buat ayat hiperbola. Tetiba airconditioner bilik tidurku buat hal. Apa cerita ni? Dandan nak buat hal time aku berlecak ketiak dah rasa nak banjir ketiak. Tergeliat bulu ketiak aku disebabkan lecakan yang agak melampau. Cetsss aircond janganlah habis gas time musim panas nie. Tidur malam pun dah tak lena. Study depan kipas tak masuk apa sudah. Adoyaiii. Abah bila mahu hantar services? tak pernah-pernah aircond buat hal. Nak nangis sudah.

Adam entry hang dah boleh commentlah yunk.Nanti aku comment bebanyak tau yunk. Dan sekarang tengah berlecak. Ini sahaja terima kasih.

2 comments:

baDam KML said...

bhahha..ketiak lagi..ko memang suke ketiak ek?? ahakz~~ketiak ko masih tegeliat x? ahakz~

owhh realy?okok thankz yunk~

ceritaku MEMORIKU said...

adam

suke ketiak?
aku tak buat statement pun yang aku suka ketiak yunk.
memandai je ko erk.
haah masih tergeliat
muahah
-na'dz