Friday, April 23, 2010

pandai mengeja sudah kurang dari tak reti



Akhirnya Nadz mengambil masa sedikit untuk manjakan diri blog ini. Lama sudah tidak mengupdate.Kesian blog nie sudah kurang kasih sayang yang secukupnya. Dah berkepuk habuk kena vacuum mana yang patut. Sememangnya diri ini begitu sibuk dan sibuk. Maaf sebab tidak sempat untuk meluangkan masa bersama 0rang-orang tersayang kawan tersayang. Kalau dah sibuk semestinya stress kan? Bak kata blog wany sangat stresss.

Tapi Nadz jarang lah juga stress, sebab selalu sahaja gelak senyum. Kadang-kadang senyum buat kemarahan seseorang turun secara tidak langsung. Tapi tak semestinya tak rasa apa itu stress kan. Stress ni macam darah manusia. Yang dah sebati dalam hidup manusia. Tipulah kalau nak dikatakan tiada seorang pun stress. But for Nadz bila stress sangat my tears will drop suddenly. Sampai macam itu sekali? Itulah Nadz menangis tanpa sebab. Kadang-kadang terlalu kumpul stress yang sudah berhabuk. Tapi dah jarang sebab bila fikir masalah akan nangis. Now selalu sahaja senyum sampai orang tanya macam tak de masalah je hidup Nadz.Pandai mengeja sudah kurang dari tak reti? macam pelik je ayat.Macam tu lah benda senang pun boleh jadi sangat susah.

Tips hilangkan stress :
* dengar lagu - dengarlah lagu yang slow evergreen ke. Tak kisahlah metal or hardcore sekalipun. Kalau Nadz dengar lagu Cradle of Filth Nymphetamine Resident Evil, instrumental .

* Hubungi kawan-kawan - pergilah call sesiapa yang boleh buat kita gelak. Macam pergi call orang yang macam adam ke. Dengar je dia gelak auto akan gelak seorang diri. Adam adam haha

* Manjakan diri sendiri - pergilah buat spa urutan ke mandi susu ke. Letak timun dekat muka rasa segar sedikit.

* Tengoklah gambar - Nadz selalu buat ni lah. Tengok gambar-gambar lama koleksi dalam komputer pendrive. Kalau hilang gambar yang tepu tu memang bole menangis.

Macam-macam lagi tips ada. Search at goggle chrome. Dan macam-macam lagi boleh dapat tips berguna. Ini sahaja. Sekarang bukan dalam stress pun.

2 comments:

baDam KML said...

hahah~~ nadz!!

orang² tersayang dan kawan tersayang??? hshah

kawan tue ok la gakz tapi orang tersayang neih nadz tak ckp kat adam pun!!hihih

hahah
* Hubungi kawan-kawan= kenapa mesti adam?? weeeeeeee

ceritaku MEMORIKU said...

baDam KML

adam. aku pun tulis orang-orang
'orang' sorang kalo orang-orang plural haha.
mestilah ramai.apelahh
maksud aku hbungi orang macam adam tu
adam tu selalu gelak.apelaa
-na'dz