Thursday, March 26, 2009

penat.gelak je keje.

25 march 2009
semalam.huhu.pergi sekolah je dh kena pakai baju sukan.dah kena suruh dengan cikgu farah.So semalam kena wat 'naik turun bangku' tp kitorang wat 'naik turun tangga' cz bangku tu xde,n kitorang ganti dengan tangga.memang penat.bagi masa 3 min.awal2 je laju pastu slow mcm hapetah.nie lah orang yang malas bersukan,wat benda skit pon dh cepat penat.bhahahaha.aku dengan afiah memang dh terhuyung-hayang dah at atas tangga tu.makin lame makin ke tepi.he3. comey jerw.mggu depan kena wat bangkit tubi kot.huhu.

Lepas je abis kelas kol 1.05 ptg.de pulak kelas English Science and Technology[est].Dapat keputusan exam.Aku dapat b jerw.Ok ah tu.he3.memang gelak jerw keje aku dengan afiah duk dlm kelas est.mana xnye.duk cakap pasal 'elly iskandar yg bujang' pastu pasal 'CPR'. .madam ah buke pasal topik nie sume.aku nyampuk.
"madam,mcm cium mulut je wat cpr tu"
"xlah,just kena mulut jerw n ada cara tersendiri"
"guna keladi,cum dlm citer romeo and juliet"afiah nyampuk.
"haah".
"og guna mulut an?"soalan plg bdoh dr aku.
"xlah guna hidung"og nye jawapan.
"woi boleh terkeluar taik hidung dowh"afiah nyampuk,aku dgn afi dh gelak gegilew.
"abis tu boleh tanya ag"og dh ala-ala mls.
"kalo ko lmas aku suh org yg wat cpr tu gune idong kat ko"aku punye ayat yg ngok ngek.
.::topik baru::.
madam Sallina cerita pasal khasiat ulam2.
"petai madam".og nyampuk.
"madam xmakan"
"og makan kerdas"aku nyampuk,eeee kerdas,ala-ala busuk gitu.
"macam-macam ulam ada"madam cakap.jenis tumbuhan
"kulit durian madam".aku wat lawak international.pastu abis pakat duk gelak.muke afi dh merah abis.bhahahahahahah.

time malam lak.aku tengok citer 'Fire Wall'.citer nie memang best gilew.bagi aku lah.huhu tengok diari.banyak citer psl aisyah dgn ariel.ok ah tu.sweet jerw.


afafnadzirahaziz meluahkan apa yang dia rasa.

6 comments:

philoColy said...

hesh bdk ni..
cm sengal lak..
haha..
bc pn rse nk tglk..

ceritaku MEMORIKU said...

philoColy

he3.nadz pon tergelak jerw ble bce
smule.bhahaha
tu lah agak sengal skit.
he3

philoColy said...

bkn skit..
bnyk..
haha

ceritaku MEMORIKU said...

philoColy

banyak kerw kak syeza?
bhahahah

diLL said...

eyow3..

ceritaku MEMORIKU said...

diLL

eyow3 pe kak dill?
he3