Wednesday, January 28, 2009

hobi hobi atau tabiat yang melampau dan sebabnya

rules:
1. anda tidak boleh meng'tag' orang yang tag anda.
2. sila jawab dengan sejujurnya,dan no repeat answer dan tak boleh copy org len punya jawapan
3. dan sila tag sebanyak tiga orang yg anda ske dan letak di end of reason number 5.

gelak sepanjang masa - nie memang keje aku setiap ari.tapi xde gaji.gelak jerw.aku kalo gelak memang xigt planet.aku always gelak sebab boley menghilangkan ketensionan aku yg selalu ade kat pale otak.aku pnye gelak ley dgr time aku dgn kengkawan a.k.a gengku.xcaye tanye dowang.gelak aku paling kuat xtau sebab pe.2lah aku xley dok dgn kawan.tapi skang dah berkurang cz aku nye kelas xsame dgn gengKU.umur makin meningkat so otak makin alaala xbetol.so pepaham je.agagag

sleeping beauty dlm class - aku mmg famous suke tdo.lagi2 tempat aku dlm kelas belakang sekali time 2008.time 2009 nie aku xcatat rekod tdo dlm kelas.still boley thn.agaga.sebab aku tdo mungkin aku suke mencipta mimpi2 yang indah-indah belaka.aku kalo dh tido memang suke ajak org.terutama sulastri kawan sebelah aku.aku tdo die pon join sekali.agagaga,smpai tulisan pon macam hayat nyawa at mecine.

suke menconteng - aku mungkin suke menconteng cz tangan aku xley dok diam kot.tp aku menconteng kengkadang aku design pape yg lwa.mungkin sebab nak jadi arkitek or designer. angan je lebih aku nie.agagag. aku suke menconteng at buku n mencoret puisi yg xseberapa indah.e2 kejeku time bosan yg menggunung.tapi kengkadang suke coret cerita yg berepisod n suh orang baca.best wat keje nie xcaye cubetrytest.kalo dah try cmfem nak lagi.agagag.

always menjerit - utk menhilangkan masa yang kosong.aku suke menjerit mgkin sb mak aku cikgu so menjerit je keje aku.kalo sesape yg dh dengar aku menjerit mmg tuli ah telinga dowang.tp wat mase nie xde ag.agagag

suke dengar lagu - nie paling penting.dengar lagu membuatkan jiwaKU senang n mendayu-dayu sampai tetido.aku suke dengar lagu walaupon lagu2 dah berjuta kali aku dengar.aku kalo dh dengar lagu2 suke nyanyi lak.n suke menjahanamkan lagu orang.padahal aku dh dengar lagu2 tp xhafal2 jugak.so aku rembat je lagu2 smpai jahanam lagu orang.xcaye tanya zaty n wany.tapi kengkadang lagu yg aku rembat 2 jd sedap dr lagu yg asal.yeke?aku pon xtau.agagag.



orang yang ditag :
-zaty
-SIRZUL
-zaidharis

No comments: