Wednesday, January 14, 2009

wat keje GILEW.kakiKU berdarah

Ari nie aku g sekolah cum biase.Angin kat skul td punya ah kuat.Menyejukkan lagi badan aku.n patut ah de dak pkai sweater g skul.Thats the reason.agagag.
Ari nie ckgu baru ajar aku time PHYSICS.ckgu 2 cun n putih.pkai pagar.tp bukan pagar umah pagar gigilah.Hish.agagag

Ari nie ada perjumpaan kol 12.30 tgh hari.perjumpaan umah sukan.Aku umah sukan wane purple.aku mmg mls nk aktif.Dulu aku aktif time skul rendah.Budak gimnastik.agagaga.Badan pon mlentik cum ape aku pon xtau.N now aku mls nk aktif.agagag.nnt aku aktif cz koko amat impirtant.

Aku g perjumpaan td xbawa beg cz tmpat p'jmpaan aku at bilik pertanian.n nak wat halnye apabila aku balik kelas dgn meen[Shazmeen Dania]kelas kitowang kunci.warghhhhh.nak nangis rse nye. kalo nk cari org yg pgg kunci mmg tua ah.So aku pon wat kputusan n buka ah cermin tngkap satu persatu.agagga.Aku n meen pnjat,dh lah pkai baju prefect school xke malu nmenye2.Nasib bek xde sesape at c2.agagag.time nk kuar dr tngkap wat kali terakhir,lututKU terkena bucu tngkap.aku igt xsakit cz aku tgk juz bercalar.And after half hour aku tgk berdarah n sakit nye.nak nangis aku.2lah sweet memory a.k.a pahit aku utk ari nie.agaga.n kelas EST pon xde ari nie.agagag.

Pas2 aku nak g beli burger at canteen time2 aku mmg gelak cum nk terguling.De bro jual burger2 mayb indo.so aku xberape phm.n dgn kerenah ktowang aku rse org jual2 pon dh pnas n aku dgn zaty pon dh pnas.agagag.after mkn aku balik.b4 kuar dr canteen de 2 child.mmg comey gilew.dowang anak tuan canteen2.de 2 org satu boy satu ag girl.yg girl2 bile die ckp "JAP-JAP" cz selipar yg gedabak die jatuh.comey gilew dgn suare die.die salam aku n KISS pipiKU.esok aku jmpe die ag.cz die ckp esok jmpe ag tau.sme dgn abg die.maybe umur die 3 taon yg girl2.muke cum anak mat saleh.rmbut wane brown.geramnye.suke2.lupe sbntar lututKU yg sakit.agaga

No comments: