Thursday, January 22, 2009

Shahirul[shasha] n snow white.wat lawak.

Aku hari nie gelak sampai xingat dunia.sampai ustazah dah nek fade up dgn aku n shasha.agagag
Sebelom ustazah masok ckgu sejarah masuk.aku nie mne nak igt name ckgu so pngl ckgu + matapelajaran at belakang2.agagag.Cikgu2 mungkin orang utara aku rase.so die sebot ah LOGHAT utara die.aku nie kurang nak paham.So mmg pale otak xdpt nak tangkap pe ckgu cakap.Aku dgn shasha dh nak terguling gelak.Yang og sebelah aku nie tido.Pas2 die bangun kejap die tanya sape dok gelak dr td nie kang aku bunuh kang.agaga.aku n shasha dh merah muka.Cikgu sejarah2 sebut KUCING.biasanye org sebut kuceng an?aku nie pnyelah igt pesal tetiba msok bab KUNCI lak nie.shasha dh burr.

Pas2 cikgu sebot MANGKUK jd mangkak.aku igt makan.agagag.aku ckp lah an aku n shasha bukan blajar sejarah tp belajar dok pham bhase utara die.Kalo soalan sejarah jap ag aku dok bantai jwpn utara cum nelah.agaknye.Aku dh makin rapat dgn shasha.pas2 amir nie dk sebelah shasha die dok ubah sume ayat jd ayat utara makan = makiak, shasha=shashiak,snow white=snow whiak.dorang pnggl aku snow white.aku pon xtau asl.

Aku kalo dah ley terguling dlm kelas2 mmg dh ley terguling dah.mmg xtahan ah gelak.og demam pon jd xtenteram.Pas2 time ag.c shasha nie xtau mksud sa2 ayat2.aku pnye gelak smpai sume usha panas dgn aku.aku kalo gelak mmg xigt PLANET dh.agagaga.mode HAPPY je ari nie.

Shasha suke wat aku gelak.

2 comments:

menekan keyboard said...

ahaha..
weii! ckgu pe tu?
ko btol la kan slang ckgu uh/
:))

ko mmg gelak cetu.
rndu nk dgr gelak ko.
tp syg.
x same klas.
err.

ceritaku MEMORIKU said...

agagag.aku pon rndu nak dgr gelak ko.
miss it.
aku syg ko.