Sunday, February 8, 2009

ade latihan bola tampar

7 february 2009- iaitu semalam,aku pergi sekolah untuk menghadiri latihan bola tampar.Aku sebenarnya badminton tp aku xminat aku lari pergi masuk bola tampar.Semalam memang best gilew ah.First time aku aktif bola tampar.coach kak aini 2 memang dah aim name aku.afaf shoot! afaf shoot! afaf shoot!.aku pon shoot ajelah.tangan memang dah sakit tp disebabkan aku dah minat so aku lupakan aje tangan yang sakit2.

Dulu aku aktif bola jaring.Aku agak kecik sikit so selalu jadi centre.Time sekolah rendah aku aktif sukan.Aku ahli gimnastik.selalu wat aksi yang agak menggerunkan.wakil sekolah.memang best ah wat gimnas nie.aku wat aksi atas badan orang.terliut sana terliut sini.kalau orang yang agak keras die nye badan memang susah nak wat gimnas nie.Tapi sekarang aku dah xaktif sbb sekolah menengah mana ada sume nie.Sebab aurat terbuka.agagagagaga.

Lepas balik latihan bola tampar aku dengan kengkawan pergi ke rumah Fatin.nnt aku cerita ag.tau.hakhakhak. bye .

4 comments:

cik chopu said...

sekolah kau ade eh bola tampar.sekolah aku takde.aku minat gila.sekolah rendah bola tmpar je aku masuk.sbb lain2 aku mmg x aktif.harap2 skolah bru ada bola tmpr.hehe.

ceritaku MEMORIKU said...

hah?
xde bola tampar?
ko biar betik?
terkejut aku.
compom de kalo skul sbp.
tahniah cz ko dpt sbp.
chaiyok2.
-na'dz

StefenshaW said...

hii, leh knl,
sye bdak bru dlm dunie blog nie,
ape ko maen bola tampar ke,
bahaye nih,
ini mcm slaloo jer tampar org.
hehe,
just kiddin.

ceritaku MEMORIKU said...

tau2 je aku slalu tampo org
agagag