Friday, February 20, 2009

melepaskan gian pada BADMINTON!!!

perghhhhh..petang tadi aku dgn zaty,ogy n ina g umah jannah utk jumpa jan wat kali terakhir cz die nak g SMAKEL esok.aku akan merindui ko[jannah].aku dgn zaty mmg dh cadang bawa badminton ari nie cz semalam xpuas men badmnton.so kitorg pon menlah badminton dr kol 6 smpai kol 7.aku dgn zaty bergu lawan ogy n jan.kitorg bertandng smpai 50 points.nampak nye akhir sekali mmg aku n zaty yg menang.hakhakhakhak.
During men badminton 2 mmg cum2 berlaku.antaranya ialah zaty smash shuttle cock2 belakang aku so memang kena tepat2 kat belakang aku.perghhhhh,senak belakang aku sampai terbaring aku at atas jalan raya tu.memang sakit siot.n second zaty smash jari aku.warghhhhhhh jari aku memang bengkak at that time mmg skit smpai ley terlepas racket tibe2.perghhhh banyak aku kena dgn zaty ari nie.hakhakhak.igt nak men depan umah hai.tapi de taik lembu la plak dah depan umah hai,so aku ubah setting.kalo aku x ubah kang xpasal2 shuttle cock aku tercium taik lembu tu.dah ah banyak.kalo timbang dlm 2 Kg.aku rase.hihihihih.
Gian aku nak men badminton mmg terlaksana ari nie.hakhakhak

afafnadzirahaziz merembat ceritanya.

5 comments:

Anonymous said...

ok la 2..
kek fresh dr lembu..
hahax..

keSENGALan teserlah.. said...

cehh faf..ngutok aku xhengat ek..
aku smash ko agy kang bru taw..hehee..
btw,,sory aw..sengaje sebenarnye..
ahahaahaahahaa...ekekekeeke..

ceritaku MEMORIKU said...

its ok la zaty.
time kite men badmnton2 lah plg gempakzzzz.
hakhakhak

SIR ZUL said...

perghhh..da lama rsanya x men badminton ni..huhu..da bertahun2 rsanya x pegang reket...tue nsb bek kena bola tngkis nadz, klu kena bola golf mau msuk wad dibuatnyer..hehe

Muhammad Izzuddin Mustafa said...

huhh!
hebat smashnye .
cian nad kne smash ;D
yg tang taik uh xley thn tu . haaa