Wednesday, February 25, 2009

MAAFKAN saya!!

Awak maafkan saya.
maafkan saya kerna tak dapat menerimamu.
bukan awak tak sempurna.
tapi keadaan yang tidak mengizinkan.

Awak maafkan saya.
awak terlalu sempurna.
jadi saya mengundurkan diri yang tidak sempurna.
dari menerima awak.
keadaan yang menyulitkan yang membuatkan saya tidak menerima awak.
saya tak nak antara kalian yang akan terasa dengan saya.
awak dengan dia amat sempurna bagi saya.
kalian yang saya sayang.
kerna kalian saya mengundurkan diri ini.

Awak maafkan saya tau.
kalau saya terima awak,pe jadi sama die?
die terasa ke?
tapi saya tak akan dapat jawapan,sebab saya bukan diri dia.
saya lebih rela tidak memiliki awak dari saya memiliki awak.
saya lebih rela merasa durinya.
awak dan die!terima kasih kerna kalian pernah menyayangi saya.
saya undur diri untuk melihat kebahagiaan kalian berdua untuk
memiliki hawa yang lebih sempurna dari saya.
saya doakan kalian memiliki hawa yang lebih sepadan dengan kalian.
tapi hawa itu bukan saya.


afafnadzirahaziz meluahkan apa yang dia rasa.


8 comments:

philoColy said...

nadz..

sedihny..
seems like u r not ok..

if there's anythg,
u can tell me if u want.

keSENGALan teserlah.. said...

wwwwwwooo..
seyes touching faf..
sian kat ko.,.
dugaan beb..
maybe ader lgi laki len dri dorang berdue kan...
huhu...
saba weyhh..!!
engat..!!aku ader ngn ko...
no matter what...
swear..!

ceritaku MEMORIKU said...

kak syeza : haah sedih gile kak syeza.semalam nadz nangis.nnt kalo de mase nadz citer tau. sayang kak syeza. thankzz kak syeza.

zaty : 2lah maybe de lagi laki len utk aku.aku masih ley saba n kuat zaty.thankzz zaty.ko sntiase de di sisi aku. aku syg ko zaty lebih dr ko sayang aku!!

love both f u

SIR ZUL said...

tiada manusia yg sempurna..
masing2 have a weak..
Allah Subhanahu wa Ta'ala menciptakan makhluk hidup dengan berpasang-pasangan..
so dun juz sad thnk bout it..
cheer up and smile!..=)
sir zul ni kan ader..kih3
jgn sedey2 k..

menekan keyboard said...

be strong young girl!

ceritaku MEMORIKU said...

to sirzul > thankzz.he3.yeap Allah Subhanahu wa Ta'ala menciptakan makhluk hidup dengan berpasang-pasangan.. thankzz au.hakhakhak

to wany > yeap.thankzz.aku syg ko lebih dr ko syg aku. aku akan menguatkan dr aku utk meghadapi masalah.

fezaL Mohd said...

perhhh sadis nih
rilex kawan.

;)

bidadari cinta said...

mmm.....boleh tahan..sedih lak bila baca..!