Monday, February 16, 2009

ngamuk tahap xingat dunia

panas gilew aku ari nie at sekolah.Dah ah tetibe xde elektrik at kelas aku,dgn ati aku panas masok kelas pon panas so double panas aku sampai aku menangis.xcaye tanye og.sume perkataan dah terbit dari mulot aku.antaranya ialah : babi,sial,seton ko,aku sepak berterabur gigi ko,dan macam-macam lagi.aku cakap sampai idong ley dengar aku cakap n die punye muke mmg terkejut tahap cipanzee kat town nye lah.aku ngamok sakan gilew ah.mood aku dah ok sebelom rehat n time rehat 2 lah jiwa,rohani,hati,jantung aku panas cz tengok drama free tahap kera.pas2 afiah pon dah xde mood cz die nye kasot kena chewing gum.keling mane ah yg buang merata.so ngamok sakan ah die.aku ngamok sampai aku campak plastik makanan cum 2 je at canteen.jannah tgk pon dah xley nak wat pe dah.hakhakhak

after rehat aku makin ok cz g physics.best gak ah belajar ari nie,cz gossip mcm-mcm ade.antaranya izat dgn hazirah saling tengok antara satu same len.bile izat glak hazirah pandang n so on.

baru aku igt sbelom rehat,aku cakap ah kat sha"sha aku ngantok gilew time Bm td"aku mmg xpasan de ckgu bm ag at kelas.muke aku mmg dh cuak thap macaca dah.perghh sha bantai gelak kat aku.die cakap 2 ah cakap x tengok keliling dulu.


panas gilew ari nie.luahan atiku afafnadzirahaziz

2 comments:

Anonymous said...

ish2..
ratu amuk + ratu tdo rpeny..
haha..
nseb baek la comel,lau x cnfem 1 skola lari..
heee..

ceritaku MEMORIKU said...

hakhakhak.
tau xpe.
he3
thankzz sys.love u
umahxxx..